mandag 13. juli 2015

Smil med hjertet... (1/2)

(1/2)

Det er sommer. Jeg er flink til å gjøre fine ting. Koselige ting. Være i stallen (oftere og lengre). Treffe familie (dvs ta familie med i stallen). Jeg har lange øyeblikk hvor jeg virkelig er lykkelig.

Min lille munchkin ♥

Min STORE munchkin, Meline! 20 år, stødig som et fjell
og rolig som et dovendyr, her tar hun seg like greit en liten
dupp mens jeg saler på henne.

Jeg var med som hjelper på rideleir i tre uker, med mye gåing
og løping ved siden av mens barna ridde, men den ene dagen fikk
jeg jammen meg vært med på en liten tur, på Melines trygge rygg!

Melinemin igjen, noen dager senere, jeg fikk prøvd barbak da
hun skulle leies ned til beitet. Kort tur men jeg tar det jeg får
og er strålende fornøyd med det!

Innimellom alt stallarbeidetkosen fikk jeg også fortsatt på tattoveringen!
It's coming along nicely, fortsetter på den veldig snart!

 
Gutta boys fra privatstallen!

Roxy har fire bein og ører og passer dermed rett inn i flokken
(selv om jeg er hysterisk mamma som aldri i livet slipper
henne løs samme med hestene)

Ungen til søskenbarnet mitt, min lillesøster/tanteunge/unge, har
fått være med meg flere ganger i stallen, minst like fint for meg å ta
henne med som det er for henne å få være med ♥

Hestene er MYE mer interessert i Roxy enn det hun er i dem, og
pappa syntes det var på sin plass å tvinge henne til å hilse, det er
tross alt vanlig høflighet (hun er ikke redd altså, bare ganske overlegen!)

Veldig fornøyd med hilse-session! Neida, dette bildet og det
forrige bildet har ikke noe å gjøre med hverandre men vi
mennesker kan jo tenke at det har det :)

1 kommentar:

  1. Så fantastisk å lese, Tora! Og for noen nydelige bilder! Lykke er et vakkert ord, som vi altfor sjelden føler vi kan bruke.

    SvarSlett