tirsdag 2. februar 2016

Her er den!

Min siste tatovering ble tatt i august. Da jeg først startet å tatovere meg så la jeg ofte ut bilde umiddelbart etterpå, nå kan det gå lang tid, som denne gange; nesten et halvt år. Så lang tid at jeg nesten hadde glemt at jeg ikke hadde "offentliggjort" den enda. Det er så kjedelig å gledesstrålende skulle vise den frem til andre, når de allerede har sett bilde av den på nett og derfor ikke klarer oppdrive den helt store entusiasmen. Ugh.

Jeg elsker dinosaurer. Som liten så jeg mye på "Lillefot". I en barnebursdag en gang så jeg Jurassic Park for første gang, og ble relativt traumatisert, men frykten gikk etterhvert over i begeistring. Jurassic Park-filmene kan jeg se gang på gang på gang, og jeg var fra meg av lykke over at det kom en fjerde film! Så alt i alt falt det seg liksom helt naturlig at jeg tok en dinosaurus-tatovering. Nærmere bestemt en t-rex. Det er liksom både den fineste og jævligste av dem alle.




2 kommentarer: