søndag 31. januar 2016

The happiest place on earth!

Nå i januar er det et år siden jeg begynte i stallen (men det føles jo som om jeg alltid har vært der!). Noen av disse bildene har jeg kanskje allerede delt her på bloggen, men her er de uansett igjen, i et lite utsnitt fra mitt første år i paradis ♥

Dette bildet tok jeg av Orvano den aller første dagen jeg var der, 28.01.
Han var den første hesten jeg ble glad i, kjent med og trygg på!

Orvano igjen, i april.

I mars fikk Marie en valp, lille Casey! Han er sammen med oss
i stallen hver eneste dag, en ekte liten stallhund!

1. juni, min aller første ridetur hvor jeg ikke ble leid! Gikk riktignok
sammen med Marie, og Meline fulgte trofast etter henne så jeg
trengte ikke gjøre noe annet enn å bare sitte der og kose meg.

Ganske snart fikk jeg lov å ri alene inne i hallen.
Meline er så rolig og stødig at det er ikke noe problem.

Så rolig at hun like greit kan ta seg en lur med hun blir salet på!
Hun er en herlig og stødig fjording, en av mine absolutt favoritter!

Vakre, store Nicke fra privat-stallen rett ved vår stall!
Jeg kjenner flere av de som har hester der, så jeg er der litt innimellom.

Et litt annet kaliber enn våre rolige rideskolehester!

Lillegull Malin ble med meg i en sommerdag, som stalljente i privat-stallen.

Privathestene og min egen lille portugisiske stallhund!

Kazino hilser hjertelig på Roxy, som ikke gjengjelder verken
gleden eller nysgjerrigheten på noen som helst måte!

Det skulle ikke mye til før Roxy ble en vaskekte stallhund!

Besøkende onkel fikk nærkontakt med ninja-shettisen Timmi!

Privatstall-gutta ♥

Sommeren 2015 kom Ice Princess til oss! Hun er fantastisk vakker,
rolig, vennlig, kontaktsøkende, rett og slett en usedvanlig herlig hest!

En vakker septemberdag forlot Orvano oss. Han var en gammel
mann som var trett av dage og det beste var å la han få slippe ♥

Kloke gamle Falke deler villig frokosthøyet sitt sammen med Casey,
som er blitt stor , liten gutt! Falke ble flyttet til en annen stall høsten 2015.

Høst/vinter 2015, brått falt jeg fullstendig
for den følsomme, stae, vakre Tarzan!

Jul 2015, og selvsagt pyntet hestene seg til juleavslutningen på rideskolen!

Store Allegro fikk løpe løs inne i ridehallen, det var helt
fantastisk å se hvor mye han hopp, spratt, lekte og koste seg!

Leietur med vakre Tarzan, han gikk som en lydig hund i bånd,
bare tuslet etter oss uten noe styr, fantastiske gamle gutten!

Avslutter med noen bilder jeg tok en vakker
og beinkald vinterdag nå i januar!

Morsomt å se alle stiene de har laget i snøen, når de surrer rundt!

Tarzan, Blakka, Fiona og Shadow har pulverisert en høyball!

Ninja-ponni-Pia, full av rim, til og med i øyenvippene, den iskalde dagen!


Melinemor ♥

Ice, godt påkledd med varm, lang hals!

Paradis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar