søndag 22. november 2015

Jeg

Jeg lever. Jeg ler. Jeg stresser. Jeg kveles. Jeg puster. Jeg rir. Jeg klatrer. Jeg blør. Jeg gråter. Jeg sover. Jeg dusjer. Jeg spiser. Jeg pakker. Jeg vasker. Jeg rydder. Jeg går. Jeg kommer. Jeg håper. Jeg gir opp. Jeg skriver. Jeg snakker. Jeg orker ikke mer. Jeg orker litt til.

Jeg har flere mennesker i livet mitt enn jeg har hatt noen gang før. Jeg har mennesker som forsøker hjelpe men som ikke får det til. Jeg har mennesker som forsøker hjelpe meg og som gjør det med glans. Jeg har mennesker som hjelper meg uten at de engang vet om det.

Jeg er takknemlig. Jeg hater meg selv. Jeg er snill mot meg selv. Jeg prøver. Jeg feiler. Jeg velger. Jeg angrer. Jeg glemmer. Jeg mister. Jeg finner. Jeg elsker. Jeg lytter. Jeg glemmer. Jeg synger. Jeg smiler. Jeg hater. Jeg vet ikke. Jeg ser. Jeg var. Jeg er. Jeg dør. Jeg lever.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar